להצעה:
0559378506

הפעלות למסיבת רווקות

מתכננת לחגוג מסיבת רווקות ומחפשת רעיונות והפעלות למסיבות רווקות? בשביל זה אנחנו כאן! אז קודם – מזל טוב!

היום שחיכית לו כל חייך הולך ומתקרב בצעדי ענק וצפוי לו חודש מרגש, גדוש באירועים, הכנות ושמחות.

כידוע, בין האירועים לו אנו הכי מצפות בתקופה הזו של לפני החתונה הוא מסיבת הרווקות, בה כל החברות והנשים הקרובות לנו ביותר נפגשות ומתכנסות ביחד.

יום שכולו צחוקים, כייף, ברכות ושמחה אחת גדולה. אם לקחת על עצמך את המשימה הכייפית לארגן את מסיבת הרווקות לחברתך הטובה ביותר, אחותך או בת דודתך, הגעת בדיוק למקום הנכון.

הרי אף מסיבת רווקות בלי הפעלות היא לא מסיבת רווקות אמיתית. לכן, בחרנו להציג בפניך כמה מן הרעיונות המוצלחים ביותר שיהפכו את המסיבה שלכן לייחודית, כייפית, מהנה ובלתי נשכחת.

שמחה ללא הפסקה במסיבת רווקות עם החברות. צילום: יהודית
שמחה ללא הפסקה במסיבת רווקות עם החברות. צילום: יהודית

הפעלות למסיבת רווקות – רעיונות מקוריים

  • שילוב טקס הפרשת חלה וחינה – אם למשל, אתן יודעות שהכלה מתכננת לקיים אירועים נוספים כחלק בלתי נפרד מההכנה לחתונה כמו טקס הפרשת חלה או חינה, אפשר לאחד את האירועים ולארגן הפקה אחת גדולה המשלבת מסיבת רווקות וטקס הפרשת חלה או חינה עם תלבושות. לשני האירועים הללו חשיבות רבה והם מביאים איתם מסורת, תרבות ומגוון של מנהגים. הפרשת חלה למשל נחשבת לאירוע שהפך לטרנד של ממש בשנים האחרונות והיא שילוב בין טקס מרגש שמסמל ברכה, בריאות, שפע ואושר לאיחוד מלבב בין הנשים המשמעותיות ביותר בחייה של הכלה. בדרך כלל מקיימים את הטקס מיד לאחר הטבילה במקווה ובמהלכו האישה מבקשת את כל מה שהיא רוצה שיקרה לה ולקרובים לה. איחוד בין טקס החינה למסיבת הרווקות מהווה אופציה מקורית גם כן. החינה היא טקס צבעוני ומיוחד במינו המשלב תלבושות חינה מסורתיות, תכשיטים, מאכלים המסמלים שפע והמון מתנות.

    טקס הפרשת חלה במסיבת רווקות. צילום: גלית שירה
    טקס הפרשת חלה במסיבת רווקות. צילום: גלית שירה
  • סדנת צחוק עם סטנדפיסטית מקצועית- זהו רעיון מקורי שיגרום לכולן להתגלגל מצחוק. סדנת צחוק קורעת מתאימה באירוע כמו מסיבת רווקות, משום שזו דרך לחבר בין כל הנשים שמגיעות למסיבה ומה שנקרא ”לשבור את הקרח“ כבר בהתחלה. כמו שצ‘רלי צ‘פלין אמר ”יום ללא צחוק הוא יום מבוזבז“. במהלך הסדנא ילמדו הבנות כיצד לשלב את ההומור והצחוק בחייהן על בסיס קבוע, איך לקחת את הדברים הרגילים של החיים, קצת יותר בקלות ובעיקר זו הזדמנות נפלאה פשוט לצחוק, לא כי צריך, לא כי מישהו סיפר בדיחה, אלא כי זה הכי כייף שבעולם.
  • רקדנית בטן למסיבת רווקות וחינה היא תוספת מושלמת לערב משמח ומקפיץ. רקדנית הבטן מלמדת תנועות גוף מיוחדות בסדנת ריקודי בטן קצרה, מקפיצה את כולן כך שאין מצב שמישהי לא רוקדת, מביאה אביזרים מיוחדים ומפיקה לכם אירוע של פעם בחיים.
  • הרקדת זומבה – אם לא חשבתן שאפשר לשלב מרקידת זומבה במסיבת רווקות, יש לנו חדשות בשבילכן! מדובר באחת הפעילויות היותר אנרגטיות וסוחפות שאפשר לבחור בהן. הזומבה משלבת צעדים מריקודי צ‘ה צ‘ה צ‘ה, סלסה, פלמנקו ומרנגה. ההפעלה הזו טובה משום שמצד אחד היא מכניסה את כולן לאווירה שכולה חגיגה ומצד שני אפשר להתאים אותה לקהל ולשלב כל מיני דרגות קושי.
  • תקליטנית ומרקידה – תקליטנית למסיבת הרווקות תדאג לשמח את הנשים, להרקיד ולהפוך את האירוע למקפיץ במיוחד. היא תוכל לשלב טקס חינה,תופים ושופרות ועוד..

    תיקלוט הרקדה והרבה שמחה במסיבת הרווקות. צילום: אוסנת
    תיקלוט הרקדה והרבה שמחה במסיבת הרווקות. צילום: אוסנת
  • זמרת לנשים – זמרת לנשים היא אופציה מיוחדת להפוך את האירוע לחווייתי ומרגש, עם שירים מהנשמה. זוהי הזדמנות עבור הכלה והחברות לשמוח ולשיר יחד עם זמרת מקצועית, שתתאים את השירים בהתאם לטעמכם האישי ואף תוכל להגיע בליווי מתופפת ,שישדרגו לכן את האירוע.

    זמרת מרגשת בערב מקווה לכלה. צילום: יהודית
    זמרת מרגשת בערב מקווה לכלה. צילום: יהודית
  • מתופפת למסיבת כלה– מדרבקת לאירוע המקווה וכן לאחר מכן שתעשה לכן ערב שמח ומקפיץ במיוחד.

    דרבוקות ושמח במסיבת הרווקות לכלה. צילום: ענת גבאי
    דרבוקות ושמח במסיבת הרווקות לכלה. צילום: ענת גבאי
  • סדנת מעגל רווקות -חוויה בלתי נשכחת של מעגל הקשבה ,עם הכלה והאורחות, הכוללת מעגל חיבור והעצמה ביניהן, משחקים, שיתוף דרך קלפים, יצירה, הכנת מזכרת לכלה מכל החברות ועוד.
  • סדנת שזירת פרחים – שזירת פרחים וזרים יחד עם החברות – חוויה מיוחדת ומגבשת.

    סדנת שזירת פרחים בערב מסיבת רווקות. צילום: ענבל מומנט
    סדנת שזירת פרחים בערב מסיבת רווקות. צילום: ענבל מומנט

לקבל פרטים על הפעלה למסיבת רווקות

רוצה לקבל עוד מידע על הפעלות למסיבת רווקות? באתר שמח לנשים ריכזנו עבורך קשת רחבה של אפשרויות ותכנים לשילוב במסיבת הרווקות שאת מתכננת.

כל מה שאת צריכה לעשות הוא פשוט להשאיר את הפרטים שלך אצלנו באתר או לצלצל אלינו ואנו נשמח לענות לך על כל השאלות ולהציע לך מגוון אפשרויות של סדנאות והפעלות למסיבת רווקות או מסיבת המקווה שלך בהתאם לסגנון והתקציב העומד לרשותך.

וכך נהפוך את מסיבת הרווקות לאירוע חלומי ובלתי נשכח.

דילוג לתוכן