להצעה:
0559378506

קוסם ליום הולדת

מתעניינים בהפעלת קוסם ליום הולדת או לכל אירוע מיוחד אחר? קיבצנו עבורכם את כל המידע בנושא. צרו עמנו קשר לקבלת הצעה משתלמת.

לאורך השנה אנו חיים את היום היום כאשר לרוב, כל יום די דומה או מזכיר את האחר.

קמים בבוקר, מתארגנים לגן או לבית הספר, אוכלים משהו קטן, הולכים לעבודה ומפזרים את הילדים, אחה“צ יש לילדים ולנו חוגים או שהילדים אצל חברים, ארוחת ערב, ארגונים של הבית, מקלחות וחוזר חלילה.

יום הולדת הוא יום מיוחד במינו וכאשר הוא מתקרב הציפייה וההתרגשות בעיקר אצל הילדים שלנו גדלה עד מאוד.

הבלונים בבוקר, המתנות, הברכות, התכנון של היום הזה כדי שהכל יהיה מושלם מרגש אותנו בכל שנה מחדש וזו הזדמנות ליצור לילדים שלנו חוויות שהם לא ישכחו אף פעם ותמיד יישארו איתם בזיכרון כמשהו חיובי, מרגש ומשמח.

יום הולדת הוא לא עוד יום שבשגרה, הוא יום שבו כולנו מתכנסים כדי שכלת יום ההולדת תרגיש בעננים.

בעבר היה נהוג להזמין קוסם ליום הולדת וגם היום הטרנד הזה חזר ובגדול רק שבימנו, במקום להוציא שפנים מהכובע, צעיפים מהאזניים וקלפים מכפות הידיים, מדובר יותר בסוג של אמן חושים.

קוסם ביום הולדת עושה פעלולים עם אש. צילום: קליק
קוסם ביום הולדת עושה פעלולים עם אש. צילום: קליק

קוסם ליום הולדת – מה בתכנית?

ממש כמו שקוסמים מבצעים אשליות המבוססות על טכניקות של זריזות ידיים, אמני אשליות מבצעים אשליות על טכניקות המשפיעות על התודעה שלנו.

האמן בא לשבור לנו תפיסה או מיתוס ודרך זה הוא הופך את יום ההולדת למופע בלתי נשכח.

אז זה מאוד תלוי בגיל של הילדה שלכם ולמה היא הכי מתחברת אבל בגדול, לרוב כאשר מזמינים קוסם ליום הולדת מדובר במופע אשליות ייחודי המשלב אש, משחקי טלפתיה, קלפים, תרגילי אשליות מיוחדים שישאירו אתכם ואת כל הילדים עם הלשון בחוץ.

הילדה שלכם תהפוך ביום ההולדת שלה לשוליית קוסם עם תלבושת מיוחדת במינה. מדובר במופע קצבי עם מוזיקה המשלב גם ריקודים, צבעוני, הפעלה בבלונים, משחקים היתוליים ושלל משימות ותחרויות.

כמובן שאי אפשר להעביר יום הולדת בלי טקס עוגה המלווה בכל השירים שכולנו הכי אוהבים, ברכות והרמות.

 

קוסם משלב את הילדים באחד הקסמים. צילום: קליק
קוסם משלב את הילדים באחד הקסמים. צילום: קליק

אז איך מקימים ערב של קוסם ליום הולדת?

אנחנו באתר שמח לנשים שמחים לספר לכם כי ריכזנו עבורכם מגוון של קוסמים, קוסמות ואמני חושים לימי הולדת. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא פשוט להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ואנחנו נחזור אליכם ממש בקרוב עם כל הפרטים.

תוכלו גם לצלצל אלינו ולקבל מידע ויעוץ חינם בנושא מגוון נוסף של הפעלות לימי הולדת מכל הסוגים והמינים לכל הגילאים – מגוון מטורף של אטרקציות ושמח.

אז קדימה! למה אתם מחכים? זה הזמן להתחיל ולתכנן את יום ההולדת, להזמין קוסם שיהפוך את האירוע למיוחד, ייחודי ובלתי נשכח.

דילוג לתוכן