להצעה:
0559378506

רקדנית בטן למקווה

מחפשת אטרקציה מיוחדת שתלהיב ותשמח אותך ואת חברותייך בערב המקווה המיוחד שלך? רקדנית בטן למקווה מביאה איתה את השמחה, ההתרגשות והאור אל תוך האירוע.

אחד הערבים הכי מרגשים עבור כלה שעומדת להינשא לבכיר ליבה הוא ערב המקווה.

אנו נשמח לסייע לך בתכנון הערב ולארגן את השלבים הנוספים באירוע לפי בחירתך כמו טקס הפרשת חלה, מתופפת כולל שופרות, טקס חינה, סדנת ריקודי בטן ועוד מגוון של אפשרויות.

משמחות את הכלה בריקודי בטן מרגשים. צילום: דניאלה
משמחות את הכלה בריקודי בטן מרגשים. צילום: דניאלה

רקדנית בטן למקווה – אווירה שמחה לקראת החתונה

תקופת החתונה וכל מה שסובב אותה מביאים המון התרגשות גם למשפחה אבל במיוחד לכלה. לצד אותה התרגשות יש גם לא מעט חששות ולעתים אפילו לחץ.

זה בדיוק המקום להזמין רקדנית בטן לערב מקווה שתעשה לכולם המון שמח, תארגן מעגל בשילוב תופים או דרבוקות וכלי נגינה נוספים.

אין הרי כמו מוזיקה וריקודים כדי להשתחרר, להזרים לגוף אנרגיות חיוביות ולשכוח מהכל. תלבושות צבעוניות, מוזיקה מקפיצה שגורמת לכולן לקום על הרגליים והרבה שמחה בלב.

ריקודים ושמח ברגע מרגש של פעם בחיים

הרגע שבו הכלה העתידית טובלת במקווה נחשב לאחד הרגעים הכי קסומים וגם הכי חשובים בתהליך הנישואים על פי הדת היהודית.

הרי כל אחת מאיתנו רוצה להתחיל את הנישואין שלה ברגל ימין, עם אנרגיות טובות ואחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי הזמנת רקדנית בטן למקווה.

הרקדנית תמלא את החלל באנרגיות טובות, תביא המון שמחה וכייף לאירוע, משהו שיגרום לנו להמון התרגשות לקראת החתונה אבל מצד גם יאפשר לנו לפרוק את הלחץ או החששות בריקודים.

 

שילוב של טקס הפרשת חלה מרגש בערב מקווה עם ריקודי בטן. צילום: דניאלה
שילוב של טקס הפרשת חלה מרגש בערב מקווה עם ריקודי בטן. צילום: דניאלה

רקדנית בטן למקווה- מה בתכנית?

מסיבת המקווה הפכה בעשור האחרון לאחד האירועים הכי משמעותיים ומרגשים עבור הכלה. לא רק שיש משהו כל כך טהור ונקי במצווה עצמה, זו היא הזדמנות מופלאה של הכלה לפגוש את הקרובות לה ביותר, להתחזק, לדבר ולספר על התחושות והרגשות שלה בתקופה האחרונה.

אחרי הטהרה במקווה החמים, הכלה פוגשת את כל מי שיקרה לה ולוקחת חלק משמעותי מהחיים שלה: אחיות, דודות, בנות דודות, שכנות, קולגות וחברות.

נהוג להיפגש באחד הבתים ולארגן ערב שכולו שמחה. אפשר להתחיל עם טקס הפרשת החלה ולעבור לריקוד סוחף שנמשך אל תוך שמח הריקודים והדרבוקות.

הכלה תקבל בגד מיוחד לריקודים ולמשתתפות יחולקו צעיפי אגן מרשרשים. נרקוד ביחד ריקוד כלה עם שיר שמח ומקפיץ באווירת החתונה.

בנוסף, נשלב אביזרי ריקוד מעניינים, נדרבק על הקצב ונרחיב את הלב בשמחה פורצות גבולות.

איך אפשר לקבל הצעת מחיר לרקדנית בטן?

רוצה לשמוע עוד מידע על רקדנית בטן למקווה? רוצה להפתיע את חברתך הטובה, אחותך או מישהי שהיא חלק בלתי נפרד מהחיים שלך? אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים באתר או לחייג אלינו ונשמח לתת לך הצעת מחיר אטרקטיבית לרקדנית בטן מקצועית שתהפוך את האירוע לייחודי, צבעוני, מרגש ועשיר.

ביחד תוכלו לתכנן את שלבי האירוע בהתאם לכמות המשתתפות ולתקציב העומד ברשותכן.

דילוג לתוכן