להצעה:
0559378506

מרקידה לבת מצווה

מחפשת מרקידה לבת מצווה או הרקדת זומבה מקפיצה? אנו כאן בשבילך לבחירה המושלמת לאירוע בת המצווה במחיר המשתלם ביותר!

הריקוד הוא אחד מהפעילויות המשחררות יותר הקיימות בימינו. הוא גורם לנו לאושר ומגביר את הביטחון העצמי שלנו, מכיוון שהוא משחרר אנדרופינים במוח באופן טבעי.

הריקוד ידוע גם כפעילות גופנית מהנה המסייעת לנו לרדת במשקל, לנקות את הרעלים מהגוף ולהפחית את רמת הכולסטרול בדם.

אם כן, אין זה פלא שהריקוד מהווה אטרקציה מרכזית בכל בת מצווה.

תקליטנית מקצועית מרקידה את הבנות בבת מצווה מרגשת. צילום: ניצה כהן
תקליטנית מקצועית מרקידה את הבנות בבת מצווה מרגשת. צילום: ניצה כהן

מרקידה לבת מצווה – רוקדים ללא הפסקה

אם תשאלו כל נערה מתבגרת מדוע היא מגיעה למסיבת בת המצווה של חברתה, היא תגיד לכם שהיא רוצה לרקוד. כי אין כמו ללבוש שמלה יפה ונוצצת ולהתפרש על פני כל רחבת הריקודים לאחר יום לימודים ארוך ומתיש.

משום כך, בכל מסיבת מצווה מוכרחה להיות מרקידה לבת מצווה אשר תוכל לנהל את האירוע.

5 טיפים למציאת מרקידה לבת מצווה

הורים לילדה מתבגרת? מעוניינים לספק לבתכם מסיבת בת מצווה איכותית שהיא לא תשכח בקרוב? אלה כמה טיפים שיעזרו לכם להגיע אל המרקידה שתהפוך את כלת המצווה למסמר הערב:

  • מרקידה ששולטת בעניינים – מרקידה מקצועית מנחה את מסיבת המצווה. היא מפעילה את הבנות, וקובעת מעין לוח זמנים שבמסגרתו הבנות רוקדות וגם עושות קצת הפסקה כדי ליהנות מהכיבודים.
  • מרקידה שמכירה את שוק המוסיקה – מרקידה כזו יודעת לבחור את המוסיקה האיכותית והמודרנית ביותר. היא יודעת בדיוק מה הבנות אוהבות ואילו להיטים פופולריים כעת בתעשיית המוסיקה.
  • לא שוכחים את הערכים – מסיבת בת מצווה היא בראש ובראשונה מסיבה של ערכים. בגיל 12 מחויבת הנערה בעול המצוות ועליה ללמוד עוד רבות על בית נאמן בישראל. מרקידה לבת מצווה יודעת לשלב הנאה, כיף וערכים באמצעות מוסיקה ופעילויות מיוחדות.
  • להיפגש עם המרקידה – אל תסתפקו בסגירת פרטים עם המרקידה בטלפון. היפגשו עמה פנים מול פנים ועמדו על אופייה – האם מדובר במרקידה אנרגטית ומסבירת פנים? האם יש ביניכם כימיה?
  • המלצות – אם אתם מחפשים תקליטנית או מרקידה ואין לכם מושג היכן להתחיל, כדאי לאסוף מעט המלצות. אלה יכולות להיות המלצות חמות של החברים הכי טובים שלכם, או המלצות אינטרנטיות מאנשים שאינכם מכירים.
הרקדה מקפיצה לכלת הבת מצווה שמתרגשת בהגיעה לגיל 12. צילום: ניצה כהן
הרקדה מקפיצה לכלת הבת מצווה שמתרגשת בהגיעה לגיל 12. צילום: ניצה כהן

ועכשיו רק נותר לארגן את האירוע

לאחר שדאגתם למצוא מרקידה לבת מצווה והזמנתם אולם אירועים גדול, נותר לכם לארגן את שאר הדברים הקטנים.

כעת תוכלו ללכת לטעימות ולבחור את הקייטרינג המתאים לכם, לפנות לתופרת כדי לתפור את בגדי הערב המפוארים ביותר ולעצב את ההזמנות לאירוע.

כמו כן, זוהי הזדמנות פז לחשוב ביחד עם כלת המצווה על רעיונות לבת מצווה ואטרקציות ולשתף בהם את המרקידה.

מחפשת מרקידה לבת מצווה או מרקידת זומבה בסגנון זומבדוס? באתר "שמח לנשים" תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש להקים להקמת אירוע מרגש ושמח עם מרקידה לבת מצווה ותקליטנית מקצועית כולל ייעוץ חינם ללא תשלום.

דילוג לתוכן